Servis i podrška

Servis i podrška

PSP - Prior Servis i podrška

PSP

Prior Project je prva firma na ovim prostorima koja u ovoj oblasti delovanja svojim klijentima nudi kompletnu uslugu servisa i podrške. Sa svojim dugogodišnjim iskustvom možemo se pohvaliti dobrim razumevanjem potreba svojih klijenata i nastojanjima da pružimo najbolja rešenja. Vođeni prioritetom zadovoljnih klijenata osmislili smo sistem u kojem naše usluge ne prestaju samom kupovinom i isporukom proizvoda. Tu smo da pružimo podršku na svakom koraku uz određeno poštovanje pravila ponašanja.

Kupovinom naših proivoda klijenti dobijaju garanciju koja pored osnovne namene uključuje još i:

  • Besplatan servis proizvoda u trajanju od jedne godine. To podrazumeva izlazak naših servisera na teren dva puta u toku tog perioda.
  • Nakon toga, kada proizvod izađe iz garancije, korisnik je dužan da vrši redovno servisiranje proizvoda jednom u šest meseci, ukoliko se proizvod nalazi u gusto naseljenom području sa velikim intenzitetom saobraćaja, ili jednom u godinu dana, ukoliko je proizvod u manje naseljenom području. Na taj način korisnik ostvaruje pravo na trajno servisiranje Prior proizvoda uz predviđenu novčanu nadoknadu.